Дистанційне навчання 12.01.2012

Учням 1-А , 1-Б класу

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qDL2HBPy9uQ Рекомендую дивитися з субтитрами!

У цьому відео: - учні познайомляться з новими героями (Reindeer- олень,  Snowman- сніговик, Santa- санта);
- повторюють цифри 1-10, слова вітання (Hello) та прощання (Goodbye).

2. У друкованому прописі заповнити всі сторінки до ст.11 включно (до літери Kk). Потрібно прописати літери, виконати всі завдання та розфарбувати малюнки. Ті, в кого ці сторінки вже заповнені, нічого далі в зошиті не пишуть.

3. Вивчити подані нижче лексичні одиниці з теми "Сім'я". Слова, виділені кольором, прописати по два рядочки в звичайному зошиті.

family <фЕмілі> -  сім'я, родина

I have a big family. <ай хев е біґ фемілі> - У мене велика родина.

It is my family. <іт із май фемілі> - Це моя сім'я (родина).

This is me. <зі(и)с із мі> - Це я.

She is my mother. <ші із май мАзе> - Вона моя мама.

He is my father. <хі із май фАзе> - Він мій тато.

She's my sister. <шіз май сІсте> -  Вона моя сестра.

He's my brother. <хіз май брАзе> - Він мій брат.

He's my grandfather. <хіз май ґрЕндфАзе> - Він мій дідусь.

She's my grandmother <шіз май ґрЕндмАзе> - Вона моя бабуся.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога